Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Josefine - 22 mars 2010 14:15


Okej idag ska jag

duscha

ringa nöjesredaktioner

städa mitt rum

springa till biblioteket i kungälv för att skriva ut bljetter osv då våran skrivare skriver ut grönt just nu (fast det behöver jag inte göra längre för det kan mamma skriva ut på jobbet)

leta upp kläder och dylikt

packa väska

kolla upp buss för imorgon

säkerligen packa om

Se till att hitta en våg så att jag inte har för mycket grejer med mig

Leta upp en person som ska ge mig pengar

Kommer säkerligen att få hjälpa joppe med att packa osv


Sen ska jag hinna ta det lugnt, inte glömma ladda allt som ska laddas och inte glömma en massa viktiga papper.


Kan verkligen inte fatta att det har gått två månader sen jag bokade de här biljetterna det är helt helt helt sick men helt underbart.


taataaa

Ovido - Quiz & Flashcards