Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Josefine - 1 mars 2010 18:13

okej idag är en snurrig dag.


1. mitt busskort är borta, men jag hade tydligen registrerat det så jag får ett nytt. Well done Josefine, Thank you.

2. jag trodde att min dator kollapsade men den ville tydligen gå igång igen, så nu har jag gjort en backup.

3.. Jag vet inte vad den tredje saken är men det kommer säkerligen någonting. Det hade inte förvånat mig. Förövrigt så är jag väldigt sugen på glass.. ben and jerrys hade suttit väldigt fint faktiskt. Får försöka få med mig julia!


Annars så går det segt jag har fortfarande mycket att göra men just nu ärlig talat. Vart fasen tog min motivation vägen?

Kommer nog tillbaka snart iallafall


Bild från i fredags

        

  

imorgon är det tre veckor kvar tills london. woop woop.



Ovido - Quiz & Flashcards