Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Josefine - 2 mars 2010 12:45

nu sitter jag i min säng, äter baked alaska och lyssnar på kings of leon.

Samtidigt förundras jag med en liten sak som kallas för ödet.

De senaste månaderna så har jag verkligen börjat tro på ödet, kanske inte ödet i sig utan hur vissa saker bara klaffar ihop och hade jag valt en annan väg så hade det inte varit så.

Till exempel idag.

Jag trodde att vi skulle på bio idag, visade sig att det var imorgon. Imorgon skulle jag egentligen träffa Sandra för lunch men eftersom det är bio och allt det där imorgon och eftersom jag är ledig idag så bestämde jag mig för att ringa henne idag istället och höra om hon ville träffas och fika.

10 min efter vi har bestämt oss för att träffas idag istället så ringer telefonen igen.

Då är det kontiki som ringer och vill höra om jag vill komma på möte inför mitt examensarbete, imorgon klockan ett.


Nu kanske ni förstår min tankegång, om jag hade struntat i att boka om mig med sandra så hade jag inte kunnat gå på mötet med kontiki, vilket hade varit väldigt synd eftersom jag verkligen behöver ha ett möte med dom snarast.


förövrigt, jag är sjukt kaffesugen nu.

Ovido - Quiz & Flashcards