Alla inlägg under november 2009

Av Josefine - 30 november 2009 19:51


Klart att man har lite hemlängtan första dan man är tillbaka i Nypan. Men ingen fara det går nog över om några dagar. Jag har ju min extra familj och mina fina vänner som gör det hela mycket lättare!


massa kärlek till er.

Av Josefine - 29 november 2009 09:01


uuuuuuuuuuuuuuuuuuäääääääh - så lät det när jag gäspa precis.

Igår var lite intressant.

Var på bubbelbrunch med mamma och jonas igår och lyckades att bli lite lullig. Två timmar innan sticky sitter jag och fnissar i min säng åt att det hela är mycket komiskt.

Sen var det bara att åka iväg, kvällen gick bra förutom att jag glömde lite saker hemma som får postas senare. Blev bjuden på lite öl och niklas kom förbi och var sentimental, varför kommer jag inte alls ihåg nu. Men det var säkert bra.


var i säng vid halv fyra och fem timmar senare så sitter jag här. Färdigpackad och trött som en packåsna. Redo att ta bussen tillbaka till Nyponköping.



UUUUUUUUUUUUUUUUUÄÄÄÄH!

bara så ni vet.

Av Josefine - 28 november 2009 12:00



Sista dagen på Sticky idag, känns både jätte tråkigt och ganska så skönt.


Igår gick jätte bra men idag är jag jätte jätte trött i kroppen. Två stycken på att lyfta och bygga scen är ganska så jobbigt och det känns verkligen idag.


Annars har jag inte sådär jätte mycket mer att säga än: imorgon blir det tillbaka till nypan igen!

Av Josefine - 27 november 2009 00:10

Ja vad ska man säga. Here we go again. Sitter på centralstationen och lyssnar på fulla männisor när dom pratar med varandra. Jag är trött och jag vill hem.


Näst sitsta dagen är avklarad. Wohop


Adieu my love.



Update:

 

Idag är det min tur att stå som arrangör igen! Idag ska jag och Nicklas ha premiär! Woop woop

 

  

Av Josefine - 26 november 2009 09:35


Okej det behövs ingen rymdforskare för att räkna ut varför jag drömde om vampyrer inatt men var kommer min första pojkvän och jag i en lång lila silkesklänning svävandes runt på ett dansgolv in i bilden? Mycket konstigt måste jag säga.


Igår var jag och Maral på New Moon, den var helt okej. Jag är inte lika imponerad som första filmen men jag är inte heller besviken. Den var bra. Sen får jag skylla mig själv att jag har lite förstört det för mig eftersom jag nu har läst böckerna.


Maral skrattade och storgrät varannan minut vilket gör en bioupplevelese mycket roligare kan jag säga.


Gårdagen var jätte trevlig, men absolut trevligaste var det nog att bara sitta och hänga med Maral innan bion, sällan vi gör det men det är alltid lika trevligt!


Idag fick jag ställa in min lunch för en annan aktivitet. Annars så är det Sticky fortfarande ikväll. Min sista torsdag!


tata 

Av Josefine - 25 november 2009 11:58


Pengar!


Pengar kommer in och går lika fort från kontot. Men äsch, finns andra saker att känna sig oroad över!


Idag!

Sen lunch med Sandra och New freakin Moon med Maral ikväll!


Nu!

Dags att boka them tickets till nypan.



ta ta

Av Josefine - 24 november 2009 19:35



Only someone
Who's morally
Superior can possibly
And honestly deserve
To rule my world

.

Av Josefine - 23 november 2009 19:18


Ja vad ska man säga idag. Åt japanskt med Fanny när jag var klar på Sticky Fingers, det var väl det trevligaste idag.. Sista måndagen idag. Lite knasigt.


Veckans planering

Imorgon - fix inför spelning

onsdag - lunch med sandra, new moon med Maral.

torsdag - lunch med oliver, artistansvarig på Sticky.

fredag - förberedning på Sticky, sen min och Nicklas spelning resten av kvällen.

Lördag - Sticky på kvällen, ingen aning vad jag ska göra resten av dagen.

Söndag - back to newbuying rock city.


Förövrigt i Göteborg är det nu sammanlagt 3 soltimmar om dagen. Åh vad muntert.

Ovido - Quiz & Flashcards