Alla inlägg under juni 2010

Av Josefine - 27 juni 2010 21:48

Hej hej sommar du är fantastisk


  

Av Josefine - 23 juni 2010 18:40

Nu är jag klar för den här gången, nästa gång då jag är tillbaka så är det genomförandet av kalaset. peepp fast toknervös kommer jag nog vara första dagen.  Har ju aldrig gjort något så stort innan. Typ.


Imorgon är det spelning, känns overkligt faktiskt kommer nog inte riktigt fatta det förrens jag är där imorgon.


Jag är helt död i huvudet idag så kan inte skriva något smart. 8 h konstant sittandes vid datorn gör inte gott kan jag säga. Usch.


puss

Av Josefine - 22 juni 2010 19:43

note to self - ät inte tre digestivekex med ost på väldigt snabbt. Man mår illa då.


Idag har det varit en lång dag men den har gått väldigt fort. Träffade Camilla en snabbis på lunchen och sen var det stormöte. Det var väl dagens happening för resten satt jag framför datorn och jobbade.

Gud vad trött man blir, det är inte klokt.

Är lite småtrött i hela kroppen idag faktiskt, kan ha med att jag var ute och sprang igår..

Anywho två dagar kvar till det här , awesome


  

Av Josefine - 21 juni 2010 21:44

idag fick jag ett infall, jag ska springa. Sagt och gjort. Skaffade mig springsällskap och sen var det bara att springa. Vi satsade på 5 km, blev att vi sprang 2½ gick 1 km sprang en halv och sen gick den sista km.


Fy fasen vad bra jag känner mig just nu, jag känner mig alltid lika fräsh efter att jag har tränat. Nuu är jag dock jätte jätte jätte trött. Har ätit rågbröd med 70 % fullkorn i och druckit mjöl (dock kom jag på att jag måste äta efter att jag hade borstat tänderna, fail) och snart ska jag sova.

phew Im good.



Av Josefine - 21 juni 2010 17:56

He said "let me try and explain again

Right, birds can fly so high
And they can shit on your head
And they can almost fly into your eye
And make you feel so scared.
But when you look at them
And you see that they're beautiful
That's how I feel about you

 

She said "thanks, I like you too"
He said "cool"

 

Kate Nash – Birds

tack maja


Av Josefine - 20 juni 2010 20:27


You said I must eat so many lemons 'cause I am so bitter. I said "I'd rather be with your friends mate 'cause they are much fitter."

 





Av Josefine - 18 juni 2010 19:14

idag var min sista praktikdag, på måndag är jag anställd. Får se om jag märker någon större skillnad men bra känns det iallafall.

Fick en jätte fin present också!


Sen upptäckte jag precis hur välplanerad och välfylld min sommar är helt plötsligt. Seriöst sommaren blev en heeel del kortare helt plötsligt. Jätte konstigt

Helt plötsligt så kommer jag stå i England och undra vad som hände haha


  

Av Josefine - 17 juni 2010 09:56

Det är ju tur att göteborgare har humor men frågan är om resten utav Sverige har det.

Kära konstnärer, vad tänkte ni och vad hade ni tagit när ni kom på idén.   

Den har ett ¨hål på baksidan så att Daniel ska kunna krypa in i den när det blir för mycket.

Herregud.

Ovido - Quiz & Flashcards