Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Josefine - 16 juni 2010 20:12

jag satt igår och titta igenom mina gamla inlägg och insåg snabbt vad otroligt mer utförliga dom var då. Sen börjar jag fundera på hur jag kunde komma upp i över 200 besökare på en månad. Det är ju helt sjukt. Hur gjorde jag det egentligen?


Vädret har iallafall gått tillbaka till fint juni väder vilket är fantastiskt.

Sen så kan det bli festival för mig iår också. Känns lite si och så men det kan bli jätte jätte roligt. Kommer få leva sjukt billigt resten utav sommaren bara men det kan vara värt. faktiskt.


Bara för att man är så vacker när man är på festival, med barnhaklapp från mcdonalds,  silvertejpsruller runt armen och de mindre rena conversen som ska med iår också!

Att kunna tvätta skor är fantastiskt! Notera att jag dricker djävulens saft aka smultronvin till denna kulinariska måltid också


  

Ovido - Quiz & Flashcards