Alla inlägg under april 2010

Av Josefine - 29 april 2010 19:17

.Okej just idag av alla dagar så längtar jag extremt mycket till augusti.


The Strokes – Is This It  


Av Josefine - 28 april 2010 17:40

Idag har jag sökt jobb i London, tänker att utifall att nånting händer så är det alltid bra att ha backup och får jag jobb så är det ju fantastiskt faktiskt.


Idag har jag träningsvärk i benen, konstigt nog va? Men det var otroligt roligt igår, jag har verkligen saknat att spela fotboll och laget som jag spelade med var jätte trevliga. Match igen nästa vecka, det ser vi fram emot och då ska jag se till att få in den där stackars bollen i målet.


Grejer börjar ramla på nu, jag känner verkligen att det är lugnet innan stormen just nu och helt ärligt så känns sommaren helt plötsligt sjukt kort. Men det säger inte att det inte kommer att vara roligt, tvärtom.


Fin musik för idag


Av Josefine - 27 april 2010 17:02

om cirka en och en halv timma ska jag spela match, har inte spelat fotboll på drygt 5 år. Hur otippat är inte det här då?


Men nu har jag stressat som en bäver för att hinna hem och byta om, så ska springa nu.


pheew

Av Josefine - 26 april 2010 20:32

Jag är ur balans, hade världens bästa helg men idag känner jag mig helt. Jag vet inte. Det är jobbigt att gå med en ständig saknad.

Det känns konstigt alltihop som om jag har något som jag stretar mot men måste ändå hålla tillbaka allt.


jag tror att jag skulle behöva prata av mig, bara spy ut allt.



men jag gör det inte

Av Josefine - 25 april 2010 16:27

igår var helt awesome, skön dag på stan med Jennifer. Vi gick på klädbytardag på världskulturmuseet, designermarknad på pustervik sen på kvällen gick vi på inflyttningsfest hos Linnea i Kortedala, var sjukt trevligt och runt 00.30 så hamna jag, sandra och fanny på chalmers gasqe eller vad det heter. Så otrooligt roligt, har inte haft en sån rolig utekväll på länge. Ölen kosta 20 spänn och alla fuldansade. Dit ska jag gå mer, fo sho. Det är bra när man har lite kontakter som går på chalmers också så att man faktiskt får komma in.


citerar fannybunny larsen som har skrivit väldigt bra på sin blogg ca 03.30 när vi kom hem.

"hihihihiihhihihihihihihihihihihihihihihihiihihiihi
hihihihih
ikväll har jag vart in an octopus's gardeeeen and woop funfun TÅGÅTGÅTGÅTÅGTÅG"

http://aplacecalledkokomo.blogspot.com/


en helt awesome kväll

Av Josefine - 24 april 2010 11:14

Underbar lördag faktiskt, det ser ut som om det är fint väder ute.


Idag ska jag på klädbytardag på världskulturmuseet och sen ska jag till pustervik på Ā la london som är en designermarknad.

Ska även se om jag träffar på två olika slags malin som ska vara på samma ställen och även om praktikkompisar springer runt där.


Sen ikväll så ska jag på Linnéas inflyttningsfest, jag ska köra på tema "bombnedslag" men får se om jag kan med att gå så som julia har stylat mig. Det kan komma bilder efteråt men bara kanske.


Nu ska jag iväg och åka buss. Ha en fantastisk lördag för det tänker jag ha

ta ta

Av Josefine - 23 april 2010 21:25


haft en fantastisk dag men är jätte trött och orkar inte skriva nått så här, min fredagsunderhållning.

Av Josefine - 22 april 2010 20:46


Kan man vara undermedvetet stressad?

fantastisk fin kort stop-motion film så här på kvällskvisten

Ovido - Quiz & Flashcards