Alla inlägg under april 2010

Av Josefine - 6 april 2010 21:40

Efter ett smärre missförstånd idag om spelning på torsdag så fick jag ett smärre sammanbrott som led till lite svårt att andas, seriöst.


Efter att ha mailat som en toka så har jag nu duschat varmt, skrubbat och smörjt in mig och dragit på en sån där fin brun utan sol servett som gör att man ser lite vårfräsh ut och inte vinterblek. Sen har jag bäddat ner mig och tänt mysbelysning plus hällt upp ett glas vin. Jag ska somna gott om en stund och vakna utvilad för att kunna lösa detta problem snabbt och smidigt. För att kunna ringa och meddela att allt är fixat och klart, det är bara att komma på torsdag och se glad ut.


Det är min kvällsfilosofi och det ska gå fint.

tack

Av Josefine - 6 april 2010 12:16

Onsdag. Meeths.klippa flyers.ringa ljudtekniker.springa till bussen. ciao




Av Josefine - 5 april 2010 18:12

Det är måndag och jag är nu hemma från min minisemester. Åkte till Halmstad igår och hälsade på kära Lisa. Lite konstigt hur skönt och avslappnande det är att bara komma iväg lite. Bara så lite som över en dag. Det har varit lite konstigt med påsk då jag innan i två år har spenderat det i Västervik.. Lite skumt.


Anywho skönt att vara hemma, den här veckan kommer att gå sjukligt snabbt. Imorgon ska jag till meeths och skriva ut flyers, onsdag kommer karin, torsdag är det konsert. holy freakin crap.


Nästa vecka börjar jag min praktik också.. aaawesome


  

Av Josefine - 3 april 2010 10:58

 

 

Glad påsk!

 

 

 

         

Av Josefine - 2 april 2010 13:26

hej jo jag och jennifer var och såg Remember me igår. Jag går fortfarande och tänker på den och igår var jag i chock. Hade ont i magen och bara jag vet inte, det var verkligen inte en sån film som jag tänkte mig. Överhuvudtaget. Det gjorde nog inte resten utav dom som var och såg den igår heller för hela biosalongen blev helt tyst efter ett tag. Allt fnitter och nervöst skratt bara dog ut.

Jag kan verkligen rekomendera den iallafall och alla ni som tänker "nej det är den där glittriga vampyren" Ta bort dom tankarna och ge den en chans. Ni lär inte bli besvikna.


ursäkta min franska men mon dieu det där var en riktigt bra film.   

Av Josefine - 1 april 2010 13:42

När jag var liten så var alltid 1 april en dag då jag försökte lura min lillasyster, de första åren var inte särskilt svårt eftersom jag mer eller mindre behövde se lite förvånad ut och ropa att det står en älg i trädgården och sen när hon sprang dit så kunde jag skrika APRIL APRIL. Jag har sen även gjort grejer mot familjen, ett år tejpade jag osthyveln så att det inte gick at hyvla ost, ganska så lyckat faktiskt. Jag har även själv blivit ordentligt lurad ett par gånger så idag är en sån dag som jag inte tar något akut seriöst. Tyvärr.


Jag var på meeths igår och fick bland annat en ljusslinga som jag har gott och tjatat om sen jag började på meeths ( cirka 4 år sedan) Så nu hänger den fint i mitt rum.

Sen så sa mamma att påskharen hade värpt i mitt rum. jag älskar min mamma

 

     


     


 Idag är det bara en vecka kvar :
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=338650508476&ref=ts

Ovido - Quiz & Flashcards