Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

jag och påven

Av Josefine - 21 juli 2010 14:56

Hejsan,

fick första gången på väldigt länge ett klagomål på att jag inte uppdaterar min blogg. Jag trodde knappt att några fortfarande läste den men då får jag väl ta en ordentlig uppdatering nu då.


De senaste veckorna så har jag haft en go semester, bästa beslutet någonsin utav mig att spara pengar för att kunna vara ledig hela sommaren. Herregud vad bra det är.

Jag har på några veckor hunnit åka till öland i en vecka, västervik i någondag sen hem till kungälv och tvätta, packa om väskan, sen ge sig iväg till Kristianstad. Där var jag i två dagar med karin och grabbarna från MK. Efter det drog vi vidare till Arvika festivalen.

Arvikafestivalen var så sjuuuuukt värt. Bodde på artistcampingen med MK och BPL, det vill säga det var jag, karin och drygt 20 dudes. Fint var det och hann se Robyn, In Flames, Yesaeyer, miike snow, Regina Spektor m.m

Ja vad ska man säga, jag ville inte åka hem. Hade sjukt roligt hela veckan.

Nu är det två veckor kvar tills kulturkalaset förberedelser börjar igen sen är det att börja räkna ner dagar till London, åh gud vad jag är pepp på att flytta nu.


Jag vet inte vad det är men jag är mätt på Göteborg . Jag är inte mätt på min familj och sånt där. Men att springa runt i samma ringar om och om igen gör mig förbannat trött.

Det är bara att hålla huvudet högt och inte njuta av tiden här också för sen blir det nya bullar. Helt fantastiskt.


  


 
 
Maral

Maral

22 juli 2010 00:56

jag är nog lite cp men jag klappade min på magen med en nöjd min efter detta inlägget... inte för att jag är mätt, men för att jag är så himla jävla stolt över dig och din attityd. Som en mamma kände jag mig när jag klappade magen.. litegran, även om jag inte är det :D haha...

http://maralinchina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards