Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

tidsuppfattning pt 2

Av Josefine - 31 juli 2010 21:47

Ja jag hade då precis skrivit ett långt inlägg om min skeva tidsuppfattning. Allt det för att imorse så vaknade jag och tänkte: vilken dag är det idag?

Under hela sommaren så har det inte varit tal om dagar förutom när det gällde när jag skulle åka och när jag skulle hem igen. Allt annat var inte uppdelat i timmar eller dagar utan bara var är nästa grej att göra. Vilket har känts väldigt fint och väldigt lugnande. Men allt detta måste nog struktureras upp igen då jag faktiskt börjar att jobba på måndag.

Nu är det bara två veckor och känns väldigt roligt, inte alls så jobbigt som jag vill få det att kännas.

Sen kommer lillasyster hem snart också, någon som jag har saknat väldigt mycket.

På tal om det så hoppas jag att vi inte hade sista sommardagen i onsdags utan att den bara har pausat lite och passar på att regna och blåsa.


Under tiden som ni väntar så tycker jag att ni ska lyssna på  Andreas Grega – En sak i taget


Tips från coachen så att säga

   Missa inte heller denna höjdarkväll !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards