Alla inlägg under maj 2010

Av Josefine - 31 maj 2010 22:19


från och med du?

Av Josefine - 30 maj 2010 18:59

Helt fantastisk helg det är vad jag har haft.

Igår var jag först på bio med mamma, julia, ankan och janne. Vi drack cocktails till lunch och såg sen SATC 2 filmen, vilken var otroligt mysig. Folk som tycker den är dålig och sånt där kan vara dåliga själva.

Sen vidare på kvällen så gick jag med wify till världens bästa Molin. Vi åt räkor och drack rosé, i ungefär en timma. Sen fick jag ett samtal och fick avlägsna mig för att åka på en roadtrip (girls, jag har dåligt samvete och detta ska återbetalas). Roadtripen slutade runt halv åtta imorse då jag gick innanför dörren och däckade i soffan.


Idag var det shoppingdags, har inhandlat en klänning till examen så nu är jag redo!


För att dra ihop säcken, hur charmig är inte den här karln då?

Av Josefine - 27 maj 2010 09:29


2007 stod jag som arrangör för första gången, jag hade suttit och letat igenom ett demo bibliotek med joppe för att hitta de rätta banden. I säkert tre månader så hade jag gått och förberett mig för denna grej som jag aldrig någonsin hade gjort innan.

Det var tack vare Patrick som jag ens sökte till Meeths i Göteborg. " Kan inte jag vara musikarrangör?" Var en fråga som ramla ur min munn och 5 månader senare så stod jag där.

Vid ett tillfälle så förstod jag nog inte ens hur det hade gått till.

Sen dess så har runt 10 andra sådana spelningar arrangerats. Jag har också hamnat som arrangör för min egna studentbal,  haft en praktikplats på Göteborgs största Rockklubb och nu en praktikplats på Göteborgs största eventbyrå.


21 år gammal med ganska mycket i ryggsäcken och om en vecka så kan jag presentera mig som en utbildad musik och eventarrangör.


  

Av Josefine - 24 maj 2010 20:29


Sådärja har nu inte uppdaterat den här saken på ett tag så här kommer en liten sammanfattning.

har sedan i måndags tills nu hunnit att:

tjuvåka göteborgshjulet, gå på fotbollsmatch, suttit i slottskogen och premiärgrillat med niklas + flickvän+ hund, hälsat på maral som kom hem från Kina efter ett par månader, levererat biljetter till en massa hotell i Göteborg med Maja i fyra timmar, hängt i slottskogen med människor och njutit av sommarvädret, kollat lite på göteborgsvarvet, gått på gigantisk spontanfest där över 2000 människor dansa omkring ute mitt i Göteborg, hjälp syster med sminkning hårstyling och fotografering eftersom hon hade sin studentbal.


Och nu sitter jag hos Helena och Magnus i Nyköping, yes ni hörde rätt jag är tillbaka i Nyköping men bara en pyttestund. Åker hem igen på torsdag och tillbaka igen nästa vecka för examen. Woop woop


förövrigt: http://klockren.nu/

Av Josefine - 21 maj 2010 21:09


We're sorry the number you have reached is not in service at this time
Please check the number, or try your call again

Av Josefine - 20 maj 2010 22:35

tusen tack maral



Paolo Nutini – New Shoes


  

Av Josefine - 17 maj 2010 20:41

Idag fick jag tjuvstarta lite, premiär den 22 maj men idag åkte jag runt runt i Big Glenn.


     

Ovido - Quiz & Flashcards