Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

karriär

Av Josefine - 27 maj 2010 09:29


2007 stod jag som arrangör för första gången, jag hade suttit och letat igenom ett demo bibliotek med joppe för att hitta de rätta banden. I säkert tre månader så hade jag gått och förberett mig för denna grej som jag aldrig någonsin hade gjort innan.

Det var tack vare Patrick som jag ens sökte till Meeths i Göteborg. " Kan inte jag vara musikarrangör?" Var en fråga som ramla ur min munn och 5 månader senare så stod jag där.

Vid ett tillfälle så förstod jag nog inte ens hur det hade gått till.

Sen dess så har runt 10 andra sådana spelningar arrangerats. Jag har också hamnat som arrangör för min egna studentbal,  haft en praktikplats på Göteborgs största Rockklubb och nu en praktikplats på Göteborgs största eventbyrå.


21 år gammal med ganska mycket i ryggsäcken och om en vecka så kan jag presentera mig som en utbildad musik och eventarrangör.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards