Alla inlägg den 9 april 2010

Av Josefine - 9 april 2010 20:12

Hello, nu sitter jag i min säng. Har ätit sushi, druckit öl och vin med mamma och jonas.Vet inte riktigt vad som händer idag, jag är sugen på lite kontiki men vi får se om det fina sällskapet aka jennifer kan make up her mind. Eller om det är någon annan som är lite sugen på att komma ut i vårkvällen.


Sen i onsdags så har dagarna bara rullat på, examensarbets genomförandet är gjort. Jag och Karin har utnjyttat göteborgs sköna ölhak, fik, shopping och sol. Hel fantastiskt hur bra det har varit. Lite stressigt men helt underbart.

Planerar även en grym fest á la stockholm boogie, har redan ett band bokat och en super idé. Syftet är att fira mig plus två fina tjejer som sammanlagt fyller 67 år.  Fint va?



Av Josefine - 9 april 2010 07:26


Nu ska jag snart iväg till bunnie och bära på den där förbannade backlinen en sista gång.

Igår gick fantastiskt överdrivet kanon bra, verkade som om att alla var nöjda och jag är super duper nöjd.


Tack alla för att ni kom och visade kärlek igår!


Nu kan jag checka av den grejen på listan så börjar vi räkna ner. Äntligen.

Ovido - Quiz & Flashcards