Alla inlägg den 21 april 2010

Av Josefine - 21 april 2010 21:16

Idag har jag skaffat mig ett traderakonto, helt sjukt farligt egentligen. Finns hur mycket som helst och först tänker man " SATAN VAD BILLIGT" sen så är det en vecka kvar tills det är klart. Lurigt det där, jag har faktiskt budat på två saker. En födelsedagspresent från mamma till mig och ett par fina låga ljus rosa converse.

Överväger att göra det till en del av min examensoutfit faktiskt, köra på somrigt och lite strandigt istället för den där röda snortighta klänningen som jag har sett på asos.


hm blir att fundera lite på det där.


Förövrigt så överlevde jag städdagen imorse med lite förfrusna tår och en kväljningsattack. Var en sån där allsugnings bil som bestämde sig för att tömma nån krogs avlopp. MUMMA ett tu tre så stod jag och hulkade mig och fick springa därifrån.

Sen var jag tre sekunder från att bli rikskändis på tv 4 iklädd en sotarhatt, reflexväst, vita handskar och en sån där som plockar upp skräp i ena handen och en svart soppsäck i den andra. Kunde bli en succé men jag undvek tillfället.


Nu ska jag snart sova, är sjuktligt trött och fryser fortfarande.

tata

Ovido - Quiz & Flashcards