Alla inlägg den 11 april 2010

Av Josefine - 11 april 2010 20:15

Hej, åh vad trött jag är.


Känner att jag ligger lite på minus sen i torsdags när det gäller sömn. Men helt klart värt för det har varit en otroligt fin helg.

Fredagen var vart och soligt så då blev det långpromenad runt omkring i Göteborg.

Igår var det Sandras 20 års fest, en fantastiskt trevlig fest med trevliga människor och skön stämning. Kvällen avslutades med dans för hela slanten på Bryggeriet och sen vidare hem till Jennifer. Trevligt

Idag har varit en seg dag på en solig balkong med cola, brago choklad och härlig musik. Sen gick jag och Jennifer på upptäcksfärd i kortedala och hittade hem till Linnea.


Första gången på länge som jag fick sitta och hålla mig vaken på bussen hem, jag är otroligt trött idag.


  

Ovido - Quiz & Flashcards