Alla inlägg under november 2009

Av Josefine - 4 november 2009 16:59


 Idag har jag gått runt och affischerat i kylan. Det har varit nått åt så fruktansvärt kallt idag.

Då när jag gick runt där så kom dom här funderingarna upp.


1. hur värt kan det vara att springa runt i skinnjacka och leggins nu ? Är det inne idag att få lunginflammation, urinvägsinfektion och bli bängförkylda ?

2. HUR TÄNKER FOLK MED BARNVAGN?  ärlig talat jag fick zickzacka idag när jag skulle gå på bussen för att inte barnvagnstjejen skulle köra på mina ben.

3. Folk får skylla sig själva när dom sätter upp en massa affischer över hela saken som är det enda stället där man får affischera, klart att jag kommer och sätter i mitten då. Ge inte mig dom blickarna tack.

4. Vantar hade varit väldigt värt att ha idag.


Sen damp det ner ett paket med skivor idag, otroligt roligt A&R here we go!

Av Josefine - 3 november 2009 20:48


I’ll take my clothes off and it will be shameless

'cuz everyone knows that's how you get famous
I’ll look at the sun and I’ll look in the mirror
I’m on the right track yeah I’m on to a winner


I don’t know what’s right and what’s real anymore
I don’t know how I’m meant to feel anymore
When we think it will all become clear

'cuz I'm being taken over be the fear

 


Av Josefine - 2 november 2009 15:05


Idag är en dum dag. Det regnar åt alla hålla och kanter, det gör mig lite bitter faktiskt.

Idag är en dag som jag verkligen bara hade velat stanna hemma i sängen och ätit chips eller nått


men fick mitt A&R case idag iallafall, sjukt otroligt jätte bra. Nu ska jag hem och hyra film och köpa nått att äta.


så det så

Av Josefine - 1 november 2009 12:51


Igår började lite segt men blev jätte trevligt. Maral kom förbi Sticky för att kolla på Momofoko, dom var verkligen jätte bra och framförallt otroligt trevliga.


Annars så var det en trevlig dag igår, hade en mycket speciell bussresa med årets roligaste konversation tror jag. Ganska så intressant att sitta spiknykter och lyssna på en konversation mellan en full kille och en full tjej haha.


Annars så har jag inte så mycket planerat än att åka och fika med min amigo maja sen, otroligt trevlig


Sen kommer det en massa trevliga filmer nu

Where the wild things are, Alice in wonderland och The Imaginarium of Doctor Phassus

 

nomnomnom



Ovido - Quiz & Flashcards