Alla inlägg den 13 november 2009

Av Josefine - 13 november 2009 13:43


Fredagen den trettonde idag, jag är inte så vidskeplig faktiskt men det är alltid ett datum som man lägger märke till. Jag hade till exempel varit helt dunder nervös om jag hade fått för mig att resa nånstans eller nått men jag hade inte hoppat över det. Så jag är nog sådär lagom vidskeplig. Iofs så lägger jag aldrig nycklar på bordet och går aldrig under stegar ?! Jag kanske är väldigt vidskeplig ändå ? Jag spottar ju faktiskt över vänster axel om en svart katt går över vägen.. Hm detta är helt och hållet mammas fel, hon har gjort mig vidskeplig. Tror att hon gjorde Maral vidskeplig när vi var små också, kommer inte riktigt ihåg.


Iallafall tydligen så är jag vidskeplig och tror på skrock. Där ser man, dagens slutsats antar jag.



The Haunted och Sounds Like Violence på Sticky Fingers idag. Håll tummarna att jag kommer iväg till kortedala ikväll!


Thank you.

Ovido - Quiz & Flashcards