Alla inlägg den 15 november 2009

Av Josefine - 15 november 2009 15:27


Kan först och främst presentera att jag har fortfarande go träningsvärk i vaderna. Underbart.

Sen kan jag säga att konserten igår var hur bra som helst. Hemliga gästen var Håkan Hellström och han gick ut på scen på extra numret med bandet och när folket väl fatta att det var han så blev det hysteri. På två sekunder blev det proppfullt längst framme vid scenen. Var jätte roligt att se faktiskt.


Är lite trött idag men det är ändå inte så farligt, ska träffa maja sen för att ta en söndagsfika. Får passa på nu när man kan, för nyköpings caféer har inte öppet så länge på söndagar, om dom ens har öppet på söndagar? Jo men det har dom nog.


Annars nytt? Hm min crush är nog så gott som över, nu vet jag inte riktigt om jag ska skratta eller gråta åt situationen. Jag känner mig ganska så lurad och jag var mer lättflirtad än vad jag trodde. Men det kommer nytt nu, jag har ju definitivt lärt mig nått av det här iallafall kan jag säga!

 

boys lie pok'em in the eye. boys are stupid, throw rocks at them.


Ovido - Quiz & Flashcards