Alla inlägg den 6 november 2009

Av Josefine - 6 november 2009 15:22


Igår var bra och idag är nästan ännu bättre!


Igår spelade Marissa Burns trey, alltid lika roligt att träffa dom. Dom är ett av mina absoluta favoritband, inte bara för att dom är otroligt jätte bra live utan också att dom är jätte trevliga och ställer alltid upp på spelning! Vilket gör att jag har haft spelning med dom minst 4 eller 5 ggr under dom här 4 åren som jag har känt dom.

Dom var väldigt nöjda med spelningen och det var roligt att både ljudteknikern och diverse bartenders var väldigt imponerade av dom. Det var nämligen jag som föreslog att dom skulle bokas och att det kom en massa folk och folk som inte hade hört dom förrut stod och röjde framför scen visar ju bara att det var en bra bokning. Vilket gör mig väldigt glad.

Sen att man fick höra att jag var favoritarrangören och fick en massa kramar och pussar höjer ju bara självförtroendet ännu mera. Oh yeah


Idag började med att jag vaknade och överraskade Fannie med lite nybakade scones, så hade vi långfrukost med scones och john mayer. Sen om en halvtimma ska jag vara på sticky, men bara en kortis och hjälpa till med att fixa loger och sånt där. Sen åker jag, fannie och en flaska vin till jenna för att kolla på sex and the city filmen. Girls night for real!


Awesome music for awesome people!

www.myspace.com/marissaburnstrey


Ovido - Quiz & Flashcards