Alla inlägg den 12 november 2009

Av Josefine - 12 november 2009 12:07


Idag är en sån där dag som är lite onödig ändå. Känns dumt att säga så men så är det faktiskt.

Idag är min enda syssla att affischera, i drygt 5 veckor har jag gått och satt upp affischer nu. Helt ärligt det är otroligt tråkigt. Speciellt ensam, har försökt locka med sig sällskap några gånger men inte direkt nått som folk vill göra.

Vilket jag förstår, jag menar jag är ju ändå tvungen.


Igår åkte jag till Jennifer och hängde. Blev att dricka vin och kolla på film. Var väldigt trevligt som vanligt.


Imorgon är det två veckor kvar tills det är dags att åka tillbaka till nyköping. Känns helt galet. 17 dagar är det. Det är absolut ingenting? Jag måste verkligen börja på min LIA redovisning snart känns det som.


tata

Ovido - Quiz & Flashcards