Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Josefine - 15 mars 2010 10:42


Imorgon är det exakt en vecka kvar till London. Men innan jag åker så måste jag bli klar med lite saker.

+ boka Dj - sjukt viktigt att jag tar tummen ur och ringer han nu.

+ boka ett andra band som kan spela den 8 april. Blir galen på att jag inte hittar nått.

+ boka möte hos Skatteverket då jag måste skaffa mig ett eget företag, crap.

+ Fått sålt biljetten som blev över då julia inte kunde följa med

+ växla pengar till pund

+ provpacka väska och väga.


De tre sista punkterna är inte prioterade över de andra tre. Utan jag måste göra de tre första för att kunna ta det lugnt och göra de tre andra. Mycket kul.


Helgen var annars hur trevlig som helst, väldigt spontan om man bortser music quizen igår som har varit planerad i en vecka. Själva quizen var sugig förövrigt så nu blir det att hitta någon annanstans med bra music quiz.


Här är min arbetsplats just nu förresten. Inte helt dumt att sitta i solen med öppen balkongdörr.

  

Ovido - Quiz & Flashcards