Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Josefine - 8 mars 2010 15:52

Idag fick jag tillbaka min blankett från universitetet, problemet var bara att jag var sjukt otydlig. Det är skrattretande, jag sätta fast en rosa postitlapp på där det stod " please send this back to me" Vad dessa härliga människor trodde var då att dom skulle skicka tillbaka alla blanketter till mig inkl dom som jag skickade till dom var att dom ville ha plus att dom inte fyllde i det dom skulle utan bara skickade tillbaka allt haha


Så nu har jag skickat ett mail och lovar mig själv att vara mer tydlig nästa gång!


Jag ska snart göra mig iordning och ta mig in till biblioteket. Måste lämna tillbaka två filmer och ska låna om lite böcker. Om cirka en kvart får jag reda på om sandra kan följa med till London eller inte.

Min syster kunde inte följa med eftersom hon råkade ha projektarbetesredovisningar.

Så om inte Sandra kan så har jag en extra biljett till London om två veckor för 350 kr plus avgift för namnbyte.

Men jag hoppas verkligen att sandra kan följa med, hade varit super mysigt!



If you want more love,
why don't you say so?

Ovido - Quiz & Flashcards