Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Josefine - 13 mars 2010 16:03


Jag vet inte men jag börjar att få en konstig känsla av att jag kommer spendera mycket pengar på festivaler i sommar. Upptäckte lite bandsläpp och gick bananas igår. Kommer ju bokas mer band också så detta är förmodligen bara en början. dude säger jag bara.



Putte i Parken - www.putteiparken.se

* N.e.r.d !! - ett utav mina absoluta favoritband någonsin som jag har lyssnat på sen jag var en liten och Pharell var min första riktiga kändiskärlek. Jag missade dom på Way Out West och tänker inte missa dom igen.

* Danko Jones

* Hoffmaestro & chraa

* Andreas Grega

* Melissa Horn

* Satan takes a holiday

* Teddybears

* The Sounds

* The Hives

 

Peace and love - www.peaceandlove.nu/festival  jag vill inte egentligen men så blir det nog.

* Jay Z - huuuuuuuur många gånger lär man få se honom, kom igen helt awesome

* NOFX

* Mew

* Robyn
* The Hives

* The Kooks - freakin awesome

* A day to remember - freakin awesome igen

* Danko Jones

* Kings of convenience

* Melissa Horn

* Shout out loud

* Fibes! oh Fibes!

 


West Coast Riot  - http://www.westcoastriot.se/

* The Hives

* Dropkick Murphys

* Flogging Molly

* Bad Religion

* The Get Up Kids

* A day to remember


Way out West  - http://www.wayoutwest.se/

* M.I.A

* The xx

 

Hultsfreds festivalen - http://www.rockparty.se/

* Empire of the sun

* 30 seconds to mars

* Familjen

* Fibes! oh Fibes!

* Veronica Maggio

* The Hives

 

 

Det här visar nog hur splittrad min musiksmak är.


Ovido - Quiz & Flashcards