Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Josefine - 20 mars 2010 14:47


Nyss hemkommen från kalas ute i Romelanda, min "lilla" kusin fyller 14 och är kanske 10 cm kortare än mig nu. Mycket konstigt eftersom jag är mer eller mindre uppvuxen med den här "lille" parveln och han har från börjat varit en liten lillebror. En sån där som man kunde lära spela fotboll och spela tvspel med tills han somnade.


Idag blir det iallafall att ta sig till Öckerö på bbq med trevligt sällskap, hur fint är inte det på en skala då? Mycket fint anser jag eftersom det ger sommarfeeling på högsta nivå. Sen är det alltid trevligt att ta sig ut till havet, ger alltid mig en mycket lugnande känsla. Så nu ska jag iväg till konsum och köpa korv med bröd och sen ska jag packa ihop en väska och bege mig. Underbara lördag!


Här är min "lille" kusin med hans lille kusin som kan vara den sötaste ungen på länge.

  

Ovido - Quiz & Flashcards