Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Josefine - 16 mars 2010 11:52


Nej jag fick inte sålt biljetten så jag betalar dubbelt upp, surt som bara den men inte så mycket att göra. Jag är glad att få åka iväg med joppe om en vecka iallafall


Igår fick jag gjort två utav tre viktiga punkter plus att jag jag försökte få bokat ett andra band. I värsta fall så hoppas jag att jag får den här Djn som jag har fått nos på. Han verkar vara ganska så känd på kontiki och kanske räcker som dragplåster, men jag ska även leta lite band eller en kille/tjej med gura som kan sätta lite stämning. Hade varit super bra.

Känns fint också att folk skriver t.ex "Vårens (kanske årets?) mest obligatoriska gig att bevittna!"

Min ångest försvinner faktiskt lite då och än så länge så känns det som om jag har gjort ett väldigt bra val.


Idag är en bra dag, det firar vi med lite bra musik.


Ovido - Quiz & Flashcards