Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Josefine - 7 mars 2010 10:49

Idag är dagen då min familj fick sig en ordentlig flipp. Jag tror att det idag har inhandlats en ny tv, en ny laptop och en ny mobiltelefon?

Ja okej det behövdes uppdateras lite här och där men snacka om skön shoppingrunda, som dessutom fixades undertiden som jag och min syster låg och sov.


Jag sitter nu i solskenet som lyser in i köket och dricker kaffe. Det är tänkt att jag ska bli klar med allt skolarbete idag, men just nu så finner jag det otroligt trögt och otroligt tråkigt. Men jag måste ju bli klar med allt någon gång så att jag slipper sitta med det senare. Hade varit skönt att kunna fokusera enbart på examen och Pressansvarig saken just nu.


Förövrigt så är det sjukt hur fort allting går och att jag idag sitter och räknar dagar till allt. fast dagen då jag börjar praktiken, dagen då jag fyller år eller dagen när jag tar examen är inte dagar som jag har räknat på utan.

Idag är det 16 dagar kvar tills jag reser till London och det är cirka 126 dagar kvar tills jag flyttar. . undrar om jag är excited eller så


Jag vill ut och gå i solskenet idag.

Ovido - Quiz & Flashcards