Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Josefine - 6 mars 2010 14:47

Idag har jag spenderat förmiddagen hos Ankan (min mormor för er som inte är insatta). Alltid lika trevligt att träffa henne och janne faktiskt.

Ankan är den som jag planerar att börja ta yoga med nu och gå på konstutställningar sen i London med. Hon är även den som idag kom ut med ett par overknee vita stickade strumpor, sånna som jag har letat ihjäl mig efter, och undrar ifall jag vill ha.

Världens bästa mormor enligt mig.

mina nya fina strumpor

   idag vet jag annars inte vad som händer, såg en grej på

facebook att man kunde skriva upp sig på en lista till Asha Ali

idag som jag verkligen inte hade velat tacka nej till.

Asha Ali – Hurricane ) - väldigt fin musik


Så jag skrev upp mig men vet verkligen inte om jag hamnade på någon lista eller inte, får ta och undersöka saken lite mera!



Sjukt vacker väder är det iallafall, tjoho.

Ovido - Quiz & Flashcards