Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Josefine - 5 mars 2010 10:10

Nu är det fredag och jag känner att mina uppdateringar för den här veckan har inte varit det bästa. Så här kommer en liten sammanfattning!


Måndag: Hade sovit hos Jennifer så jag åkte mer eller mindre bara hem. Var fortfarande jätte trött efter helgen. Kände mig som om jag inte riktigt hade koll på läget men det löste sig med allt efter ett tag.

Tisdag: Här började förvirringen då jag trodde att alla mina planer som jag skulle ha på onsdagen skulle hända på tisdagen. Så istället träffade Sandra för en lunch som blev en 1½ timma lunch plus en kort promenad och sen två timmars fika på det. Bokade även möte med Kontiki dagen efter.

Onsdag: Började med att uppdatera min status med "välkommen soliga tisdag" Jag har lite svårt med veckodagarna just nu känns det som, min tidsuppfattning är inte riktigt som den ska. Anywho, var på möte med kontiki, träffade joppe och köpte födelsedagspresent till hans pappa, sen träffade vi jenna. Åkte först iväg till Sandra och umgicks innan vi gick och såg världspremiären för Alice i underlandet! Jätte trevlig film, jag kan verkligen rekomendera den! Sen efteråt så hamnade jag jenna och malin på Kings Head. En mycket lång dag helt enkelt.

Torsdag: åkte hem från jennifer, träffade julia och åkte till Ikea, sen hem och ta det lugnt. Mycket trevlig dag.

Idag: Skriva på exjobb, jobba lite som pressansvarig, in till biblioteket, sen hem!


  

Ovido - Quiz & Flashcards