Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Josefine - 18 mars 2010 13:12

Idag är det då fem dagar och enligt mig för första gången sen jag bokade den här resan så är det en aning lite för lite dagar. Anledningen till detta att jag igår fick mitt uppdrag som pressansvarig och har nu ytterst lite tid att få iväg skivorna i tid. Det ska bli klart innan jag åker så är det bara. Jag kan dock avslöja att skivan är alldeles utomordentligt bra och kommer gå varm hos mig hela våren och sommaren.


Så jag ska idag hitta adresser och helst skiva iväg ett par skivor, sen ska jag iväg på spelning på chalmers där mitt gamla a&r projekt spelar idag.

Sen imorgon blir det samma sak att jobba som pressansvarig.

Lördag är det kalas hos kusinen, söndag är det marknad i kungälv, måndag lär jag ha dåligt mycket panik för att jag inte hittar saker eller att min väska väger för mycket. Tisdag klockan halv åtta på morgonen lämnar jag lägenheten och flyger till England.


känns läskigt och otroligt roligt.


Bombay Bicycle Club – I Had The Blues But I Shook Them Loose är bra musik

Ovido - Quiz & Flashcards