Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Josefine - 9 mars 2010 16:49


Okej jag överskattade vårvädret lite för mycket kanske, tog vatten överhuvudet så som någon hade sagt. Jag sitter nu med världens förkylning och mår ganska så piss. Borde verkligen göra som min gammel mormor alltid sa " svetta in våren och frys in hösten"

Alltså ha kvar vinterkläderna så länge som du bara kan  på våren och ta inte på dig kläder förrens det snöar typ.


Men hur tråkigt är det inte med vinterkappor och skor då? Jag vill ha på mig min vårjacka och en tunn sjal istället för en tjock kappa och stickad halsduk. Smällar som man får ta antar jag.


Idag har jag varit inne i  Göteborg med Julia, vi jagade skinnjacka. Hon hittade en till slut och är super nöjd så då är jag också nöjd.


Here´s the ting. Jag vill se den här filmen, men jag vet verkligen inte om jag pallar att se den på bio. Jag menar den verkar faktiskt bra och jaja det är Robert Pattinson men om man bortser att han spelar en vampyr som glittrar i en annan film serie så verkar faktiskt filmen charmig, eller?


Ovido - Quiz & Flashcards