Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Josefine - 17 mars 2010 12:47


Jag har nämnt tidigare att jag blev lite trött på csn för i min ansökan så behövde man beställa en blankett, visade sig nu att denna blankett var för utländska medborgare över 20 år. Så jag har gått och väntat på en blankett som jag inte ens behöver ha! Åh det känns väldigt fint.

Men nu är iallafall ansökan inskickad och jag är nu ett steg närmre flytt till London. Nästa vecka är det cirka 5 månader kvar.


Idag var jag och pratade om att starta eget företag på s katteverket, fick en otroligt massa blanketter och gick därifrån minst lika förvirrad som när jag gick dit. Men ska ta en ordentlig läsning och så ska det nog bli lite bättre.


Nu ska jag bege mig till staden och ta emot lite skivor.


woop woop

Ovido - Quiz & Flashcards