Alla inlägg under januari 2010

Av Josefine - 14 januari 2010 15:44


För er som har missat den här lilla guldklimpen!

Isak Strand – You And Me And Yes You Two

Av Josefine - 14 januari 2010 14:46


Projektledning är otroligt intressant ibland men också så gudomligt jobbigt. Slutar om 10 minuter och helt ärligt så är det den där känslan att hjärnan kommer rinner ur örat om jag lägger huvudet på sne.

Helt underbart.

Imorgon är vi lediga och det kanske planeras att gå till Fika en stund.


ta ta

Av Josefine - 13 januari 2010 16:57

Idag har jag suttit i oändligt långa timmar i skolan och pluggat med maja och victor. Dude vad vi har varit duktiga, jag är faktiskt klar med det jag skulle så sjukt bra!

Det firar vi med en pizza!



Mr grumphyface   

Av Josefine - 12 januari 2010 10:33


Först av allt, Grattis kära Anette på födelsedagen och Cred till Wify http://dimeadozen.blogg.se/ för gårdagens kort som hon har tagit.

 

Och jag tänker fortsätta på det här inlägget när jag inte förbannar skolans internet. Hade skrivet ett jätte långt inlägg om allt men så försvann allt.


Urk

Av Josefine - 11 januari 2010 19:20


   jag vet inte, okej.

Av Josefine - 10 januari 2010 15:22

Av Josefine - 9 januari 2010 13:47


jag har ju en tatuering och maja säger att efter ens andra tatuering så är man körd och bara vill ha mer. Därför väntar jag tills jag verkligen vet vad jag ska göra och om jag vill göra min andra tatuering. Jag väntar så länge som jag bara kan iallafall. Men om jag hade haft pengar och kunnat prata franska så hade jag gått och gjort det hos den här mannen. Jag gillar verkligen verkligen hans tatueringar och tror att en sån hade suttit perfekt på mig.

Kolla in hans sida här --> http://www.boucherie-traditionnelle.com


Här är även ett utplock om man inte orkar kolla igenom hans bilder.

  

Av Josefine - 8 januari 2010 22:11

okej idag gör jag två inlägg på en dag debut men detta var jag bara tvungen att få ur mig innan jag somnar..

 

Jag satt precis och kollade på lets dance och blir alltid like förundrad vilka det är som dom tar med i detta stackars program, ärligt? Rabih? Kom igen! Mattias från EMD? KOM IGEN.

Dessutom så kan jag inte låta bli att tycka hur svenskt och äckligt beiged det är nu när jag har tittat på den engelska versionen, dancing with the stars. Det är ganska värt och kolla på för där är det ju lite action iallafall. Par som anklagas att ha för porriga danser, danscoacher som faktiskt lackar på jurymedlemarna och startar fight, den där lustiga farbrorn i mustach som alltid avslutar programmet med att ta den unga blonda sidekicken i handen och säger i kör med ett leende " keeeep dancing"

största "happeningen" förra säsongen var väl Laila bagge hade den där "vågade" hårdrocksklänningen. Eller nån annan gång när mattina visade trosorna i tv. Men vem vet det kanske blir bättre det här året? För vi alla väntar väl på att få löpsedlarna om att david faktiskt mobbar tony irving för hans nya skägg eller att Agneta faktiskt blev upprörd över att David slängde en kommentar över att hon har varit gift för många gånger..

 

COME ON PEOPLE!

frågan är ju dock, va sjutton tittar jag på detta program för?

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards