Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Josefine - 8 januari 2010 22:11

okej idag gör jag två inlägg på en dag debut men detta var jag bara tvungen att få ur mig innan jag somnar..

 

Jag satt precis och kollade på lets dance och blir alltid like förundrad vilka det är som dom tar med i detta stackars program, ärligt? Rabih? Kom igen! Mattias från EMD? KOM IGEN.

Dessutom så kan jag inte låta bli att tycka hur svenskt och äckligt beiged det är nu när jag har tittat på den engelska versionen, dancing with the stars. Det är ganska värt och kolla på för där är det ju lite action iallafall. Par som anklagas att ha för porriga danser, danscoacher som faktiskt lackar på jurymedlemarna och startar fight, den där lustiga farbrorn i mustach som alltid avslutar programmet med att ta den unga blonda sidekicken i handen och säger i kör med ett leende " keeeep dancing"

största "happeningen" förra säsongen var väl Laila bagge hade den där "vågade" hårdrocksklänningen. Eller nån annan gång när mattina visade trosorna i tv. Men vem vet det kanske blir bättre det här året? För vi alla väntar väl på att få löpsedlarna om att david faktiskt mobbar tony irving för hans nya skägg eller att Agneta faktiskt blev upprörd över att David slängde en kommentar över att hon har varit gift för många gånger..

 

COME ON PEOPLE!

frågan är ju dock, va sjutton tittar jag på detta program för?

 

  

Av Josefine - 8 januari 2010 12:17


Nu har jag suttit på bussen i fyra timmar och mina ben börjar att somna snart. Inte okej. Jag åkte hemifrån halv sju imorse och det känns nu faktiskt för jag börjar bli sjukt trött men det är alldeles för varmt för att kunna somna. Läser väl min bok sen när datorn har dött, vilket sker om cirka 30 minuter.


Då har jag alltså lämna göteborg för den här gången så får vi väl se hur jag mår efter ett par veckor i nyköping igen. Tror att det kommer gå fin fint den här gången, inte riktigt lika mycket ledighet lite mer stress faktiskt. Sen har jag gjort upp en plan över att försöka börja träna igen. Nej jag tänker inte skriva "beach 2010 here I come" för det är inte riktigt det jag gör det för. Jag måste börja träna för annars kommer min kropp knäckas på mitt tillslut.

Har haft ett långt samtal med pappas fru om kalori intag och grejer också. Hon och pappa fick ett litet knäpp när jag sa att jag lika gärna kunde äta nudlar. Inte riktigt vad dom vill höra faktiskt.


Iallafall så rullar jag in i linköping snart sen är det norrköping och tillslut Nyköping där Anette hämtar mig på bussstation (heeelt underbart)

Återkommer med blogg när jag har internet igen, har en syster som inte visste att jag skulle åka igår så mitt mobila bredband åkte med till angered, inte riktigt okej men det är lugnt än så länge.

Börjar förstå livet som svåråtkomlig och gillar det faktiskt! Är nog mer jobbigt för andra som vill ha tag på mig.


P.s maral du är en otroligt bra vän, sjukt glömsk men jag tycker om dig ändå D.s

   

Ovido - Quiz & Flashcards