Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Josefine - 18 januari 2010 11:13


Idag är ingen bra dag överhuvudtaget. Jag hatar att stressa, alltså jag fixar det men jag hatar det. Jag stressade nästan upp ett magsår när jag trodde att jag hade en halvtimma på mig att ta på mig och göra mig iordning innan skolan för att sen rusha iväg och komma genomsvett till klassrummet för att upptäcka att jag inte alls börjar klockan 9.00 utan 9.45

En del av mig ville bara sjunka ner i en liten fläck på golvet och hoppas att någon kommer och svabbar upp mig och häller ner mig i min säng igen. Men jag tog tillbaka paniken och ilskan, stängde in det i min lilla black box. Sen gick jag och  köpte en risifrutti för att upptäcka att mitt saldo låg inte alls på samma nivå som jag trodde. FUDGE. 

Csn kommer att gå ett fint samtal från mig sen, för det är så drygt att ligga och vända sig i pengaångest.

Livet som student är inte alltid lika mysigt.

 

mamma sa att om det börjar sämst så kan det bara bli bättre. Men just nu så lyssnar jag på  Paloma Faith – Do You Want The Truth Or Something Beautiful? och fortsätter med projektledningen.


Fint med en sämst måndag.


Ovido - Quiz & Flashcards