Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Josefine - 31 januari 2010 22:16


Nu är jag tillbaka i Nyköping efter den absolut bästa helgen på länge! Sicket sjukt flow som jag har haft den här helgen!

Just nu är jag über trött men kan dra höjdpunkter!


Fredag - åkte hem till karin och var i Brunna för första gången. Sen drog vi vidare till Debaser slussen, träffade trevlig norrman, dansade till bra musik, träffade konstiga människor. Sjukt bra kväll! Spontan och härlig som förr!


Lördag - hade en jätte lugn och soft dag med en frukost som bestod av kaffe, färskpressad apelsinjuice, risifrutti och bullar. Sen i lagom tid så åkte vi till Monarki och kollade på Isak Strand bl.a Efter det blev gick vi en stund till ACE och sen vidare till Berns. Toksomnade på bussen hem och höll på att råka hamna i råby eller nått sånt men vi blev väckta av trevlig tjej. Otroligt trevlig lördag!


Idag - Vaknade lagom, gick och duscha. Mötte Karin i köket som hade satt på kaffe. Sen åt vi toast till frukost och lyssnade på trevlig musik. Sen så stod det bandmöte på schemat och efter det åkte jag hem. Blev lite förseningar på centralstationen då jag inte hade kollat upp när tågen går. Det var fruktansvärt kallt men det mig inte ryggen då det var avslutet på den kanske bästaste helgen på länge!



   Tack karin!

  



Ovido - Quiz & Flashcards