Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Josefine - 19 januari 2010 15:22



Okej jag blir inte sötsugen, godis är verkligen inte min grej. Chips är min grej mer och kakor.

Nu ligger jag i soffan och har sånna sjuka cravings så det är ju nästan lite läskigt.

Jag går fortfarande lite på minus sen igår, men börjar återhämta mig igen.Igår var katastrofdagen med stort K. Jag bröt ihop totalt. Men pratade med både mamma och pappa och går nu åt rätt håll igen.

Det är det här med examensarbetet, examen överhuvudtaget egentligen! Jag behöver att nånting kommer nu och leder mig åt rätt håll  där för just nu står jag bara och viftar med händerna utan att nått händer.


Håller på att leta ny utbildning i london nu iallafall, skönt att ha något att faktiskt se fram emot. Jag behöver ha det!


si si

Ovido - Quiz & Flashcards