Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Josefine - 17 januari 2010 10:04


Igår hamnade jag och Julia på O'learys för att fira lite skolkamrater. Det var huuur trevligt som helst! Jag hade verkligen jätte roligt, vi behövde inte betala nått inträde, ölen kosta 25 kr och folket var (bortsett från alla 18 åringar som fortfarande ser ut som om dom är 13) mycket trevligt. Träffade både nytt folk och hängde med tidigare vänner.


Enda som jag har riktigt och klaga på är ju den stackars djn som bara spelade dålig dance, ibland saknar jag Sticky med deras tre olika dansgolv: Indie, hårdrock och  rnb/soul/dansmusik. Mycket tillfredställande då det delar upp de olika människorna ganska så fint. Men men man kan ju inte ha allt.

Idag är jag lite seg och tänker hänga i min pyjamas och tror nog att jag ska ta en promenad lite senare


tata 

  


Ovido - Quiz & Flashcards