Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Josefine - 21 januari 2010 21:17

Bloc Party – Silent Alarm <3   


Ja nu har jag gått i två veckor utan så mycket som en suck från csn. Kan nu lägga till i mitt cv att jag kan konsten med att leva på en hundring. Fin fint.

Kan också meddela att idag fick jag den där knuffen i ryggen som jag hade väntat på!

Kan om ett tag gör det hela offentligt, måste bara sy ihop säcken så att säga.

Men det känns som om jag går åt rätt håll.

Jag skrev faktiskt klart min förstudieplan för eventet idag, har kommit in i nått riktigt fint flow och det känns jätte bra. Jag förstår inte att jag inte gick på sånt som jag kan från början. Varför göra allt så jobbigt Josefine? Det är min fråga till mig själv.

Men jag har börjat om från början och känner hur motivationen flödar!


Har fått med mig joppe på att flytta till England också, på riktigt den här gången. Han överväger tillochmed att åka dit nu i två månader och läsa business för att kunna gå på Universitet eller språkkurs till hösten.

London here we come iallafall!


freakin awesome

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards