Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

laundry day

Av Josefine - 26 januari 2010 13:34


I min utbildning och även i mitt intresse så ligger det att iallafall hålla ett litet öga på årets festivaler och musikevenemang.

Idag kom jag över årets bokningar för Hultsfredsfestivalen. Jag var där  förra året och även fast det var halv dåligt väder och maral hade inte packat med sig gummi stövlar och sovsäck. Så var musiken faktiskt väldigt bra.

Såg både Kings of leon, The Killers och Franz ferdinand + massa andra bra band.

Men som alla vet så har det inte gått bra för hultsfredsfestivalen sen typ 2007s flopp.


I år känns det dock verkligen som om dom har bytt koncept och målgrupp om man tar en titt på deras bokningar.

 

FIBES, OH FIBES!  
VERONICA MAGGIO
SISTA SEKUNDEN
ROYAL REPUBLIC
HÄSTPOJKEN
DANIEL GILBERT
JOEL ALME
YACHT
KENT
MASKINEN
FAMILJEN
SHOUT OUT LOUDS

Någon mer än jag som tycker att det luktar lite indie om dessa årets bokningar?



   maral + skum dude hultsfred 09

 
 
Wify

Wify

26 januari 2010 14:00

Jag älskar din nya bakgrund på bloggen! har du gjort den sj?

http://dimeadozen.blogg.se

 
Kurt's future wife

Kurt's future wife

27 januari 2010 09:45

då luktar det lavendel om bokningarna för det var det Indi luktade sist jag träffade henne :D

http://brolle.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards