Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

put on your dancing shoes

Av Josefine - 25 januari 2010 09:47


En sak som är konstig med mig är att jag har någon slags väckarklocka i huvudet som gör att jag alltid, spelar ingen roll om jag inte har sovit nått under natten, men alltid vaknar runt nio. Jag kan välja att somna om men oftast så går jag faktiskt upp och tar vara på en lugn morgon. Ja jag mår faktiskt nästan bättre av att gå upp lite tidigare för att kunna sitta och dricka lite lugnt morgonkaffe innan skolan. Hellre det än att sova dom där extra timmarna vilket oftast bara gör mig otroligt seg.


Idag så vaknade jag som vanligt vid runt nio och kollade på min mobiltelefon som hade dött. Så jag satte i laddaren och tryckte igång den för jag tänkte att jag skulle skicka iväg ett grattissms till Victor som fyller år idag. När telefonen hade vaknat till liv så ser jag att jag att jag har fått ett meddelande på telesvar. Efter att ha lyssnat på den här vänlige rösten som har påmint om att jag har projektlednings omtenta idag så slår det mig, FUDGE det var ju idag!


Så det är det jag sitter och pausar från nu, min projektlednings omtenta. Men det känns ganska lugnt nu, vi har haft mycket repetion i skolan nu och ju mer man faktiskt jobbar med ämnet så lär man sig. Tycker jag iallafall!


Måndag idag, den här veckan kommer gå otroligt fort och har en mycket fin helg att se fram emot!


Tata

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards