Alla inlägg under februari 2010

Av Josefine - 20 februari 2010 12:03


Tänka sig, igår fick jag ett helhjärtat svar och det tog inte 78 år att få det heller utan bara några timmar. Way to go dude!

När båda banden har sagt ja så ska jag berätta allt! Inget mer hemlighetsmakande här inte. Då är det dags att lägga korten på bordet och börja peppa folk att komma.

kommer att bli otroligt bra!


Annars så är vi dåligt insnöade idag, bilarna kommer inte ut från parkeringen så det blir ännu en dag inomhus för jag tänker inte röra mig en meter om det betyder att jag måste vade genom snö.. Iofs så är jag ganska så sugen på fattiga riddare och det känns som om jag måste gå och handla ingredienser till det.. hm.


Förövrigt, min nya kärlek, Good Shoes – Think Before You Speak 

lyssna lyssna lyssna lyssna.

Av Josefine - 19 februari 2010 17:37


Sådär ja, nu har jag duschat bort min sjukdom, bytt sängkläder och tvättat mina myskläder. Jag är officiellt på bättringsvägen igen.

Har inte ätit riktig man sen i måndags och känner väl att jag sakta men säkert börjar återfå hungerkänslor igen!


Just nu är det ganska mycket fast ändå ganska lugnt. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det men ändå så är det ingen fara faktiskt. Förvirrande?  Då kan det tänkas hur jag känner.


Okej vad som är på kartan just nu.


Affärsplan, ska vara inne idag 23.59 sharp. eller nått.

Projektplan, mycket svårt att skriva en sådan när det inte riktigt finns nått att skriva på.

Lite mer skolarbeten som just nu fylls på lite i hög men, det där tar jag mig snabbt igenom när jag bara får tummen ur.

PR uppdrag, har fått ett fint uppdrag av ett band som jag verkligen tycker om. Kan avslöja lite mer i framtiden.

London, london freakin london. behöver inte säga så mycket mer egentligen, jag håller på att förbereda mig. 


Och förövrigt!

Fy fasen för folk som lämnar halvhjärtade svar! Hur tänker ni egentligen? kom igen! Eller folk som väljer att använda som svar att inte svara alls på mail. Sånt där går mig otroligt på nerverna. Jag tar hellre ett nej tack än bara inget svar alls.

Hur kan man växa i den här bransch genom att gör på det där sättet?

Skämmes!


Nu ska jag fortsätta, jag är iallafall back on track igen. Så ni vet.

Av Josefine - 18 februari 2010 12:31


brb sjukdom.

 

  

Av Josefine - 16 februari 2010 09:41

´

Nu på senaste tiden så har jag märkt att det känns nästan som om jag har blivit sneare än vanligt, kan nog ha en hel del med kylan att köra. Man går och spänner sig, sen sover jag konstigt också. Tror att jag har för många kuddar i sängen.

Men det brutala uppvaknandet kom när jag stod på HM för några dagar sen och skulle ta av en klänning som jag hade provat och FASTNAR. Ja jag var två sekunder från att få världens nackspärr och axlarna bara låste sig, allt detta hände när jag stod halvnaken med klänningen vid huvudet ungefär med armarna i nån konstig vinkel.

Paniken började krypa närmre för jag kom vekrligen inte på vad jag skulle göra, skulle jag börja skrika som en toka och vänta på att någon vänlig själ öppnar dörren till provhytten..

Som tur så kom jag, efter mycket lirkande, loss från helvetes snaran och kunde stelare än vanligt stapla ut från provhytten igen.

Nämnde jag att jag snart är 21? Kanske inte så normalt att vara smidig som ett kassaskåp då.


där har vi iallafall den största anledningen varför jag tar upp min yoga igen, idag 11.30 ska jag ha mitt första pass, sen är det ett på torsdag och sen är det någon ki balans på fredag.


Hejdå kylskåp hejhej smidig som en katt.

Av Josefine - 15 februari 2010 15:11

Dagens.


Av Josefine - 14 februari 2010 17:37


Igår var jag på erik hassle med julia, jätte jätte trevlig spelning! Är inte alls lika bländad som förra gången men det är verkligen ingen dålig grej tvärtom mycket skönt att inte gå från spelningen helt fnittrig och bubblig haha


Idag är som känt alla hjärtans dag. För ett år sedan så var jag vid den här tiden i Nyköping, jag var jätte kär och gick runt på ett snowboard event. Vi höll varandra i handen och drack varm choklad.

Idag spenderades det med Fannie, vi skulle på ett ställe som heter egg & milk, nått som vi har missat att det ligger precis runt hörnet från fannie. Det var tyvärr fullknökat så vi ska gå dit en annan dag istället. Men vi hamnade iallafall på condeco och satt där i två timmar.

Sjukt mysig dag faktiskt, helt perfekt om jag får säga det själv. Tack ska du ha bunnie!


<3

     

<3

     

Av Josefine - 13 februari 2010 11:54


Välkommen underbara lördag.

Idag är en fullspäckad dag.

Först och främst så har jag sjukaste klädångesten. Jag fixar inte sånt? Kan jag inte bara få ha en stylist som kommer hit och säger jaha, men du ska vara arrangör först och sen se snygg ut för att gå till foajébaren. Då ska du ha det här.

tack ska du ha!


Men nej så är det ju inte så då rotar vi igenom min garderob plus min systers. Sen mixar vi ihop det och sen brukar det ha löst sig.

Jo idag ska jag först vara en hjälpande hand på Meeths, se vad det är för band där idag. Jag har verkligen ingen aning men det ger sig.

Sen ska jag och min syster iväg till foajébaren och kolla på erik hassle! freakin awesome om du frågar mig.


Ja idag kan jag verkligen inte påstå att jag har nått jätte intressant att analysera så.

Här kommer en video eller nått istället. eh


Tack stock.

Av Josefine - 12 februari 2010 11:10


har precis pratat med Maral, hon är i Kina och håller just nu på att lära sig kinesiska och lite andra saker, för att sen kunna vara lärare där.Jag är inte säker men jag tror att hon ska vara borta i ett halvår.

Det har nu gått ett par veckor och jag saknar henne jätte mycket.

" Three cheers for ugly people" och arga drömmar var dagens samtalsämne och det är inte första gången som ett samtal spårar ut med henne. Som sagt, jag saknar Maral.


Idag ska jag ringa csn, hämtade en massa blanketter  igår som jag måste få lite hjälp med, tydligen så sitter det inte folk som kan utlandsstudier på göteborgskontoret. Mycket konstigt anser jag men jaja inte mycket att göra.

Sen ska jag försöka plugga lite, har satt mig i köket för att få nånting gjort och det började faktiskt bra men sen så tröttnade jag.

Ska också försöka boka två band tills nästa lördag, så satans drygt så det finns ju inte.

Ska vara arrangör nästa lördag men just nu ser det inte särskilt ljust ut om jag ska vara ärlig. Får se hur jag gör, ska till meeths imorgon så då kan jag prata med min mentor.


Funderar på att åka in till Göteborg en sväng, ta en promenad i haga eller någonting. Här kan jag ju inte sitta hela dagen.. eller?



Ovido - Quiz & Flashcards