Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Josefine - 10 februari 2010 10:29


Nu sitter jag på bussen till Göteborg igen. Vad man kan göra när man sitter på en bussresa som kommer ta 5h och 50 min är:

1. kolla facebook 375 ggr på en timma

2. blogga

3. plugga (man får väldigt mycket gjort faktiskt)

4. kolla film

5.lyssna på musik

6. tänka planera och analysera saker.


Den sjätte punkten är oftast där jag hamnar. Det finns ganska så mycket grejer att gå igenom i huvudet just nu och saker som man nu med internet i knät kan sitta och forska lite om.

Jag har ju någongång nämnt att jag vill tatuera mig igen också att det inte är bra att tatuera en andra tatuering eftersom enligt maja så är man fast sen.

Vad jag däremot inte tycker om är att när man har kommit på en ganska bra plan så visar det sig efter att jag har googlat lite att fröken Amy Winehouse har precis just den tatuering som jag vill ha?

Vad 17 säger det om mig? Dåligt irreterande iallafall.

  


Iofs så kan jag inte påstå att mamma hade blivit så jätte glad  då hon tycker att det bara är "sjöbusar" som har ankare tatuerade, sen vet jag att jenna också muttra när jag pratade om den för ett tag sen.

Men jag tycker att den är fin.

Ovido - Quiz & Flashcards