Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Josefine - 11 februari 2010 08:12


Nu har jag vaknat upp i min säng, min underbara säng. 6 veckor på en soffa (vilken är väldigt skön och jag är väldigt tacksom för att jag har fått sova där) gör inte under för min rygg. Jag brukade vakna som ett litet paket med axlarna alldeles för långt upp och ryggen i nån konstig sliknande form.

Idag mina damer och herre vaknade jag utvilad och glad. Jag är hemma!


Igår var jag och köpte en ny mobil och råkade köpa Kings of leons live dvd från O2 arena i London.

Hur bra som helst och kan verkligen rekomendera till den som är lite smått kär i the Followills sweet music.

Sen att Caleb är en satans gud går väl inte riktigt att hjälpa. Jag gillar det iallafall.


Idag ska jag först till Sticky för ett möte med David inför examensarbete sen ska jag dra vidare till CSN kontoret för att ta ett lite snack om pengar osv osv. Inte att jag är missnöjd utan hur jag ska göra till hösten!

Sen ska jag försöka hinna till biblioteket och se om jag kan hitta en fru eller en kanin där i stan. Man vet aldrig.


Jag älskar att vara hemma i Kungälv/Göteborg.


  

Cheers

Ovido - Quiz & Flashcards