Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Josefine - 3 februari 2010 14:39


Idag när helena väckte mig så fick jag först höra god morgon och allt sånt där, men sen så fick jag den här mindre trevliga meningen: eh det är snöstorm ute..

Jag kollar ut och mycket riktigt, haallååå snöstorm!

Mycket otroligt jätte förskräckligt otrevligt, varför? Nu vill jag verkligen ha bort det här. Det är inte okej längre.

Ge mig vår, ge mig fåglar, ge mig blommor, ge mig solsken.

Men inte ska vi deppa ihop för det heller, idag är det ju MITTWOCH. Ska hänga med klassisar innan och sen ska vi gå och sittdansa till Isak Strand ! Mycket fint!


Snart kan jag även avslöja eventet som jag jobbar på, det börjar verkligen att ta form nu. Har till och med skrapat ihop till en fin projektgrupp! Mycket fint!


vinter i nyponköping  


  

Ovido - Quiz & Flashcards