Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Josefine - 5 februari 2010 16:36


Att lyssna på Melissa Horn samtidigt som man ska försöka vara lite effektiv och laga mat kan nog verkligen inte vara nått som jag kan rekomendera. Jag ska skulle göra bacon och makaroner (jag vet, jag vet) resultat blev ett par ordentligt chrispy bacon och något överkokta mackisar. Men jag kom in i något segt och drömmande tillstånd istället. Tänkte på allt förutom maten: det fina vädret ute, att jag inte riktigt vet vad jag har mitt hjärta någonstans, om  jag verligen gjorde rätt, åh vad jag luktar gott och så vidare. Allting bara snurrade runt i huvudet.

Men maten gick ner iallafall, var grymt hungrig då jag åt frukost jätte tidigt och gick ut på en långpromenad.


Ikväll ska jag iväg och umgås med Helena och Malin. Blir sex and the city boxen med mat och dryck! Super mysigt.


Har jag nämnt att jag har typ två veckor kvar i skolan nu? Alltså allt som allt. Hur galet är inte det ?


Förövrigt så vet ni som känner mig att jag snart har sparat ut mitt hår i typ två år och jag verkligen har hållt mig från att klippa det!


Kolla in det här nu då! Nu börjar det äntligen likna något! Dåligt slitet men det börjar äntligen att bli långt!

  

P.s

http://www.bloglovin.com/blog/1323227/it-aint-over-until-the-fat-lady-sings?claim=pf7t2n6u7z3">

Ovido - Quiz & Flashcards