Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Josefine - 26 februari 2010 11:38

Det är lite roligt att igår bestämde jag mig för att sluta att vara missnöjd med vädret och leva med att temperaturen vägrar gå över 0 gradigt och snön kommer ligga tills slutet av mars.

Jag accepterade att det tar dubbelt så lång tid att ta sig hem och tog istället tillfället till att koppla av och lyssna på musik.


Nu står temperaturen på 7 +. Var det bara ett accepterande som behövdes så skulle väl den högre makt som bestämmer vädret kunnat ha sagt till lite tidare.

Men jaja jag är super nöjd tack för den här förbättringen!


Idag ska jag träffa Lisa, så ska jag köpa vårjacka och solglasögon. Sen ikväll ska jag ut med wify och tre engelskmän. Ska bli jätte trevligt .



Idag är nog en väldigt bra dag.



Ovido - Quiz & Flashcards