Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Josefine - 28 februari 2010 21:32

Ja igår var en seg dag. Idag var en halv seg dag, men ändå trevlig.


Åkte in till stan och var där vid tre, mötte jenna, stod och svettades på ur och penn, tog spårvagnen till bengans (www.bengans.se) och sen åkte vi hem till kortedala.


Jag köpte två skivor på bengans, för er som inte vet så är det en ganska så stor och härlig skivbutik som ligger på stigbergstorget i Göteborg.

Ska gå dit med ett lite mer klarare huvud och med mer tid nästa gång. När jag var där idag glömde jag totalt av vad för skivor som jag ville ha.

Men fick med mig

Those Dancing Days – In Our Space Hero Suits 

och

The Pains Of Being Pure At Heart – The Pains Of Being Pure At Heart 


fint fint fint

Nu ska jag läsa lite tidning och sen somna så småningom är gudomligt trött från i fredags. Jag är verkligen inte van att gå ut längre, allting lägger sig på minus typ.


Av Josefine - 28 februari 2010 00:41


Oj! Igår var toktrevligt, otroligt annorlunda twist på slutet. Men jag kom hem som jag skulle iallafall.

Var lagom bakis precis hela dagen och är nu helt slut.

Jag kan verkligen inte påstå att jag kan rekomendera att jobba som servetris när man har bakisskak och mår illa när det luktar alkohol.

Men jag klarade det och tydligen så fick jag en massa beröm.



Three cheers for me

Ovido - Quiz & Flashcards