Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Bunnie Im coming home

Av Josefine - 24 september 2009 08:48


Om en vecka åker jag till Göteborg och är borta i 8 veckor. ÅH vad skönt men ändå väldigt tråkigt det ska bli. Förra gången men åkte på LIA så var det faktiskt väldigt svårt att säga hejdå till klassisarna.

Kommer att sakna allihopa, det vet jag. Det gör jag även nu när jag är i Nypan men det är ju för att vi inte ses sådär jätte mycket längre.


Men några som jag saknar ännu mera är mina beloved ones hemma. Inte alls långt kvar tills jag kommer och ligga i soffan hos Fannie och äta av hennes cheeseballz så hon måste gå och köpa nya eftersom hon påstår att hon är sugen på mera. haha


Idag kommer första grejen som jag har pratat om jätte länge att hända. Jag ska faktiskt på sånglektion. Sug på den du. Ska bli jätte roligt. Sen så är det rockbaren ikväll och även tidigare idag är det utvecklingssamtals dags!


and Im on my way believing it..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 13 oktober 2010 17:21

en månad har jag nu varit i London och kommer nu att blogga på annan adress. Byt till:   http://blondeabroad.blogg.se       cheeers ...

Av Josefine - 29 augusti 2010 12:24

19 dagar kvar    

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:04

I cirka fem månader så har jag tjatat om den här flytten som jag gör om tre veckor. Till London då, nu när den verkligen börjar närma sig så måste jag erkänna att seperationsångesten börjar krypa sig på ordentligt. Jag är glad att jag nu den sista ...

Av Josefine - 19 augusti 2010 21:29

Jag ska på hoffmaestro imorgon!! Peepppp   ...

Av Josefine - 16 augusti 2010 21:44

Hej jag vet att jag är sämst men jag har nu levt i en bubbla i cirka en vecka. Kulturkalaset är klart och lovar att uppdatera med ett mer utförligt inlägg när jag är med i huvudet igen.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards