Alla inlägg den 30 september 2009

Av Josefine - 30 september 2009 10:42


Idag har jag sista dagen på väldigt länge i Nyköping. Imorgon anländer jag till Göteborg 19.30 och kommer sen att vara där i 8 veckor. Kommer komma tillbaka till ett vintrigt och kallt Nyköping. Inte några problem för mig, jag tycker väldigt mycket om Nyköping. Och jag kommer sakna Nyköping, väldigt mycket.


Idag är jag väldigt tung i huvudet, får nog bli bättre på att använda glasögonen igen tror jag. Men det avskräckte mig ganska grovt när jag märkte hur sjukt dåligt jag såg utan dom efter ett tag.

Kanske hjälper med lite fika sen, brukar hjälpa iallafall!


Annars så har jag inte så mycket att säga, jag är lite förvirrad men tror att det blir bättre av att åka härifrån lite. Få in lite nya vindar så att säga.


Återkommer imorgon när jag är hemma i min säng. Tjuhu

Ovido - Quiz & Flashcards