Alla inlägg den 9 september 2009

Av Josefine - 9 september 2009 11:51


Vad roligt att nu när man loggar in och ska skriva ner ett litet inlägg så har dom ändrat på allt. Kan bli bra det här men så många konstiga tillägg ? Varför göra mig förvirrad liksom haha


Nu sitter jag på tåget till Nyköping. Har insett att jag har lite plugg att ta upp igen, om jag inte vill drunkna i stress sen. Annars så mår jag bra. Mitt halva hjärta har nu fyllts med annan kärlek och det går helt och hållet till familj och vänner. Dessutom så har jag löst bostad hos världens bästa Ida på världens bästa brunnsgatan 62 ! 3 min till skolan är inte helt tokigt måste jag säga.


Den här helgen har minst sagt varit händelsefull, har umgåtts med vänner och familj till det yttersta och startat en ny tradition med mysbelysning, te och doftljus. Som iofs slutade igår om jag inte inför det hos Ida idag.

Har drygt 4 veckor kvar i lilla nypan och sen tillbaka till Götlaborg igen. Och om man tänker på hur det har varit fram tills nu så kommer det gå fort och vara hyffsat händelserikt.


Idag fick jag ett nytt jobb, jag ska agera hjärna till Annie. Ska bli mycket intressant. <3

Ovido - Quiz & Flashcards